

חלק בלתי מבוטל מהתלמידים במערכת החינוך נעזרים במורים פרטיים במהלך שנת הלימודים. קצב החומר בבתי הספר ושיטת למידה הלא דיפרנציאלית גורמים קשיים לתלמידים רבים עם החומר הנלמד. יש הבדל משמעותי בין שיעור פרטי של אחד על אחד לבין לימוד חוויתי בקבוצה, הבדל שבחלקו הוא סובייקטיבי אך גם מאפשר למידה חווייתית מחוץ לכתלי בית הספר.
משמעות תגבור לימודי בקבוצות קטנות
הומוגניות
בעוד הלמידה במערכת החינוך היא למידה שאינה דיפרנציאלית, למידה בקבוצה קטנה מאפשרת לייצר קבוצות הומגניות הכוללות תלמידים עם יכולות דומות, מה ששומר על קצב הלימוד, ומאפשר ביטחון עצמי גבוה בלמידה (אני כמו כולם).
למידה אינטראקטיבית
עבודה בקבוצה חיונית באופן משמעותי מלמידה של אחד על אחד. התלמידים אוהבים את מגוון הדעות בקבוצה, אוהבים להגיע לשיעור ומתייחסים אליו ממש כמו אל מפגש חברתי.
למידה משותפת
כיוון שמדובר בקבוצה הומגנית, קיימת הפריה הדדית המאפשרת למורה להעביר את השיעור באופן חוויתי, תוך שיתוף כל התלמידים הנעזרים אחד בשני ומתחילה מסגרת של למידה משותפת.
ביטחון בהכרה עצמית
למידה בקבוצה קטנה מאפשרת השתתפות רבה יותר של כל תלמיד, בעיקר של המתקשים. היא מייצרת מגוון דעות ומביאה את התלמיד לתובנות חשובות כשיעור לחיים – לא תמיד אנחנו צודקים, ולא תמיד טועים.
יתרונות הלמידה בקבוצות יהבים
אנו ביהבים מעבירים את כל שיעורי התגבור בקבוצות קטנות והומוגניות של עד 6 תלמידים, אשר מיועדות ללוות את התלמידים בלמידה בבית הספר לאורך השנה ולחזק את היכולות שלהם ואת הביטחון העצמי.
בניגוד לשיעורי תגבור באחד על אחד, בקבוצת הלימוד אנו שמים דגש על אסטרטגיות למידה נכונות ויודעים להתמודד גם עם תלמידים בעלי הפרעות קשב באמצעות ייעוץ חינוכי צמוד הפועל בתוך המרכז.
מעבר לשיעורי התגבור, מקבלים התלמידים הכוונה ללמידה נכונה, ביטחון עצמי גבוה וארגז כלים רחב שיוכלו לצאת איתו לעולמות האקדמאים בביטחון רב.
עבודה בקבוצה חיונית ואינטראקטיבית באופן משמעותי לעומת שיעור פרטני. התלמידים נהנים יותר בקבוצה ואוהבים יותר להגיע למסגרת של שיעורים פרטיים קבוצתיים.
למידת עמיתים – ללמוד אחד מהשני – הוכחה כלמידה משמעותית ופורייה, למידה שנזכרת גם לטווח רחוק.
הקבוצות הן קטנות ואיכותיות, ואנו מקפידים לשלב בהן תלמידים עם צרכים דומים ויכולות דומות.