השלמת 12 שנות לימוד אונליין
מסיימים בשנה אחת בלבד
לקבלת פרטים נוספים, נא מלאו את הטופס
בואו להשלים 12 שנות לימוד
הי. שמי ורד יהב ואני מנהלת את מרכז יהבים. מה אתם אומרים על השלמת 12 שנות לימוד בשנה אחת?… נשמע מעניין? אז אנחנו ביהבים יכולים להביא אתכם לשם בצורה נוחה , ובתוצאות מצוינות. במידה ויהיה רצון להמשיך לבגרות מלאה – אפשר יהיה לעשות זאת תוך שנה נוספת.
אז למה אתם מחכים? קובעים פגישת היכרות ובודקים כמה זמן עומד לרשותנו, אילו מבחנים כבר קיימים מלימודים קודמים, ומהי התכנית המתאימה והרצויה באופן אישי. בדרך כלל ניתן לסיים בגרות מלאה בשנתיים, קרי 4 סימסטרים, אך ניתן גם להאריך או לקצר בהתאם לנסיבות.
לפגישה הנכם מתבקשים להביא לידיעתנו כל מידע ומסמך רלוונטי ללמידה :
❖ גיליון ציוני בגרות – אם קיימים ציונים קודמים.
❖ לקויות למידה: אבחונים קודמים והתאמות שניתנו.
❖ מידע אישי או רפואי רלבנטי.
❖ כל המידע יישמר בסודיות.
אז כמה אנחנו משקיעים?
גמישים איתכם
תכנית האונליין ביהבים מאפשרת לתלמיד לבחור את הקורסים בהתאם לזמן ולהעדפות אישיות. רוב הקורסים הם סמסטריאליים וניתן ללמוד לבגרות מלאה או חלקית על פי בחירה. מתקיימים לימודי "מגמות" למקצועות של 5 י"ל ולימודי מתמטיקה ואנגלית ברמה של 5-3
יחידות לימוד.
מקצועיים איתכם
צוות מורים מקצועי וסבלני הנבחר בקפידה, בעל ניסיון עשיר בהוראה מרחוק שאוהב את העבודה שלו ותודרך להתמודד גם עם תלמידים מתקשים ובעלי בעיות קשב וריכוז. המורים שלנו יודעים לספק הגנה וביטחון פיזיים ונפשיים ופנויים לעודד אסטרטגיות למידה חדשות.
מביאים אתכם להצלחה
אנחנו משקיעים בכל סטודנט את מירב המשאבים, מלמדים באופן ממוקד וברור ויודעים לייצר הצלחות גם בקרב תלמידים שנשרו ממערכת החינוך. כי אצלנו הם יכולים לבחור מקצועות לבגרות שהם באמת אוהבים ומצליחים בהם ולקבל אפשרות לטפח תחביבים במקביל
השלמת 12 שנות לימוד אונליין במרכז יהבים
ישנן מספר דרכים לקבל תעודת 12 שנות לימוד, אחת מהן היא על ידי צבירה של 10 יחידות לימוד של בחינות בגרות.הצבירה לא צריכה להיות באותו מקצוע – מספיק לצבור יחידות כלשהן.
לחצו כאן כדי לראות את המסמך של משרד החינוך. (בדקו את סעיף 2.6)
מעבר להשקעה בנושא הלימודי והנסיון שלנו עם עשרות תלמידים במהלך השנים, אנו מקפידים לטפח את נושא המוטיבציה אצל כל תלמיד ותלמיד. קיים קשר הדוק בין ההערכה העצמית של התלמיד והיכולת לבטא את עצמו לבין המוטיבציה ללמוד ולהתפתח במקום בו הוא נעצר. תלמידים בוחרים בלימודי אקסטרני במרכז לימודי יהבים במקום בתיכון אינטרני, מסיבות שונות. ביניהן:
- עומס רב מדי של שעות לימוד ומטלות לימודיות בלתי פוסקות – שיעורי בית, מבחנים.
- מבחנים – ברמה שפוגעת באיכות החיים של התלמידים, מכניסה אותם ללחץ ולעתים גם להימנעות.
- רצון להיבחן באקסטרני כך שרק ציון המבחן ייחשב בסופו של דבר לציון הסופי, מבלי להחשיב ציון שנתי בשקלול הסופי.
- יכולת לבחור בתכנית אישית – סדר המבחנים, מספר המבחנים בכל סמסטר, רמת הלימוד
- במקצועות השונים – מתוך הבנת המטלה הכוללת של הבגרויות, ואחריות על הבחירה. כך למשל, אפשר לקבל החלטה שבשנה הראשונה לומדים למתמטיקה, לאנגלית ולמקצוע מורחב של 5 יחידות לימוד ואת מקצועות החובה מסיימים בשנה השנייה, או להיפך.
- יכולת לפתח תחומי עניין חשובים נוספים בחיים – קריירה בספורט, השתתפות בנבחרות
- שונות בגיל תיכון, רצון לעבוד ולהיות עצמאיים מבחינה כלכלית או החלטה לפתח תחביב ברצינות במקביל להשלמת החובות לבגרות מלאה.
ההערכה העצמית משפיעה על המוטיבציה
מה שאני חושב על עצמי, מה שאני יודעת על ההישגים הקודמים שלי ועל הכישורים הבינאישיים – החברתיים שלי, ישפיע על המוטיבציה שלי ללמוד.
אם אני אהיה במקום שמטפח את האישיות שלי, שם דגש על הכישורים החברתיים שלי, סביר להניח שאצליח לקבל גם מוטיבציה ללמוד. למידה בקבוצות קטנות למשל, נותנת סביבה חברתית מבוקרת יותר, שבה האינטראקציות החברתיות מוגנות ונעימות יותר מאשר בקבוצות גדולות. קשר אישי חם בין מורה לתלמיד יקדם את התפיסה החיובית של התלמיד לגבי עצמו ולגבי היכולת שלו להצליח וע"י כך יגביר את המוטיבציה שלו.
גורם נוסף שמשפיע באופן ישיר ומשמעותי הוא גורם ההצלחה-ככל שאצליח יותר-כך תגדל המוטיבציה שלי להמשיך.
עוד השנה אתם באוניברסיטה
מכינה אונליין ללימודים אקדמיים
הלימודים מוכוונים לסטודנטים אשר אינם עומדים בתנאי הקבלה לפקולטות שונות, ורוצים להשלים מקצועות ריאליים, אשר מהווים "כרטיס כניסה" לכל פקולטה בכלל ולפקולטות ההנדסה בפרט.